Het is bitterkoud en de wegen zijn spekglad. Toch wordt Ömür Sönmez op pad gestuurd om maaltijden te bezorgen. Hij komt hard ten val en kneust zijn sleutelbeen. Dan ontdekt hij hoe slecht de arbeidsvoorwaarden voor maaltijdbezorgers zoals hij eigenlijk geregeld zijn. Hij wordt niet gecompenseerd voor de tijd dat hij niet kan werken en kan fluiten naar een vergoeding voor zijn telefoon die door de val kapot is gegaan.
Sönmez merkt dat hij niet de enige is die ontevreden is. Meer bezorgers zijn boos over de manier waarop er met hen is omgegaan na een werkongeluk. Ook zijn ze niet blij met de werkomstandigheden, omdat ze bijvoorbeeld geen betaalde pauzes hebben. Ze verenigen zich in de vakbond Radical Riders. Ook Sönmez sluit zich aan, maar dat hij kritiek uit, wordt hem niet in dank afgenomen. "Ik werd opgebeld door de hub-manager, hij was heel boos. We zouden in gesprek gaan, maar daar is niks van gekomen. Een paar weken later kreeg ik het bericht dat mijn contract niet werd verlengd."